10.5.05

Bonnie Prince Billy op Pukkelpop!!!



Pixies! Franz Ferdinand! LCD Soundsystem! Sophia! !!! ! South San Gabriel! En alsof dat nog niet genoeg is: Bonnie Prince Billy!!! De eerste namen voor Pukkelpop zijn nog maar net vrijgegeven en het belooft nu al een legendarische editie te worden. Maar ja, zet Bonnie op uw affiche en het kan al niet meer misgaan. En als we dan toch in Hasselt zijn, wil ik ook Emiliana Torrini wel eens van dichtbij bekijken.
En moest je dit lezen Chokri: wil je aub ook Sonic Youth, The Arcade Fire, Gang of Four, Mono, Jaga Jazzist en Tomàn aan de lijst toevoegen? Bedankt.

10 opmerkingen:

Sarah zei

Ik wil wel mee!!

Kunnen we met het buske, of heeft Bjorn dat al gereserveerd?

Sid Frisjes zei

Allez hup, ons "voske" gaat nog eens mee naar een rockoptreden! Doen zou ik zeggen. Mijn verlof is alvast gereserveerd...

Sarah zei

hoor ik daar een snedige ondertoon in uw comment, sid frisjes?

hopelijk komen al die goeie namen op één dag, want ik vind het eerlijk gezegd niet(meer) zo superleuk om heelder dagen in een drassige wei rond te lopen (ondanks wat sommigen misschien denken ben ik nog altijd geen koe ;). tenzij de zon straalt, dan kan het nog wel leuk zijn.

duimen maar dus.

.s zei

Buske??? Ik ga lekker in Diest slapen!

Sarah zei

En heb je dat al aan ons Joke gevraagd?? :)

En ik mag rijden zeker? :p

Sid Frisjes zei

Niks te snedige ondertoon...

En voel je hem al komen wat dat in Diest slapen betreft ;-)

In dag geval wil Ann vast en zeker wel rijden... pretty please !!

.s zei

Hmm, en jij kan dan toch weer aan zo'n fantastische perskaart geraken?

Sid Frisjes zei

Ik ben er vollen bak aan het werken... Ik hoop het wel, al moet ik dan nog een groothoeklens kopen om de gezamelijke pixies op de foto te krijgen. Soit, als Ann al ne sticker op haren auto wil is het die van de persparking (als je daar opuit was tenminste)

Sarah zei

Dus als ik het goed begrijp zorg IK via mijn zus voor een slaapplaats en SVEN krijgt toegang tot die persdinges?? Of waaaaat?? :)

Sid Frisjes zei

Neejet kiekens,

Ik krijg met een beetje geluk zo'n paske en de Sven moet niet rijden omdat Ann dan hare johnnybak gaat voorrijden en wij zo bijgevolgt kunnen pendelen. Oh ja... iedereen slaapt bij uw zus ;-)