12.9.05

Flaming Lips-documentaire @ Trix


In het Antwerpse muziekcentrum Trix kan je dit najaar heel wat interessante 'rockumentaries' gaan bekijken. Starten doen ze op donderdag 29 september met Fearless Freaks. In deze documentaire van Bradley Beesley krijg je het volledige verhaal van Flaming Lips, 'van Hillbilly Punks tot de huidige Space Cowboys From Oklahoma'. Volgens de recensie op het Nederlandse Platomania is Fearless Freaks een documentaire vol historisch beeldmateriaal waarin onder meer duidelijk wordt waarom de twee laatste FL-platen zo intens waren.
Later dit jaar kan je onder meer nog naar de Wilco-documentaire 'I Am Trying To Break Your Heart' en naar 'Wise Old Little Boy', een intiem portret van Phil Elverum (The Microphones/Mount Eerie) en Kyle Field (Little Wing/Devendra Banhart). De rockumentaries worden getoond in samenwerking met de mensen van Undercurrent en zijn volledig gratis. Je moet wel op voorhand een plaatsje reserveren via info@trixonline.be of op het nummer 03 670 09 00.

4 opmerkingen:

Sarah zei

Doeme, ik zou wel mee willen naar de Flaming Lips docu, maar ik moet panda's gaan tekenen en verven en plakken enzo.. Sorry he ;) I'll make up for it one day x

r zei

hier steek ik nog wat van op.

bedankt dat je niet onder een auto bent gelopen.

.s zei

Da's graag gedaan...

Anoniem zei

die documentaire van phil elvrum wil ik ook wel eens zien anders, lijkt me wel show. fearless freaks is supercool en moet je zeker gaan zien, als je wil kan ik je die wel eens bezorgen. de mazzel, vic