28.11.05

Spinvis: Het Voordeel van Video


Bent u graag alleen?
Zijn de zaken geregeld?
Bent u een ochtendmens?
Hoe zou u graag heten?
Slikt u nogal veel in het algemeen?
Heeft u vrienden zonder auto?
Werkt u niet snel maar wel volgens de regels?

Waar bent u tegen?
Gaan de dagen te snel?
Of is het u om het even?
Komt u vaak te laat?
Speelt u dan de clown?
Mist u iemand die al weg is al heel erg lang?
En valt er dan soms regen?

Ik ken de kamer waarin u woont en als u huilt aan de telefoon
U danst zo mooi soms, dat zie ik ook
Dat is het voordeel van video

Schrijft u het liefst met blauw?
Eet u nooit op straat?
Denkt u vaak aan geld of aan iemand van de zaak?
Vind u oesters geil?
Bent u redelijk bang?
Droomt u vaak nog van het ziekenhuis?
En hoe komt dat dan?
Of wilt u dat niet weten?

Ik ken de kamer waarin u woont en als u huilt aan de telefoon
U danst zo mooi soms, dat zie ik ook
Dat is het voordeel van video

2 opmerkingen:

.s zei

Erik De Jong: "Het Voordeel Van Video gaat over een webcam-voyeur, die een meisje begluurt. Hij is een beetje geobsedeerd. Het refrein is dat je 'ook kan zien hoe mooi ze danst, want dat is het voordeel van video'. Ook wel romantisch hoor. Het is niet echt een sicko." via

Sarah zei

Soms -
Nog niet -
Ja -
Sarah past het beste bij mij-
Dat valt best mee -
Nogal veel -
Wel snel maar niet volgens de regels -
Tegen mensen die overal tegen zijn -
Veel te snel -
Dat valt nog wel mee -
Ik ben een clown, in goed gezelschap -
Ik mis iemand die niet weg is, en altijd -
Er valt vaak regen -
Liever met zwart -
Toch wel -
Geregeld wel -
Niet geil wel lekker -
Soms wel -
Nee gelukkig nooit -

U bent zo mooi, dat zie ik elke dag
Dat is het voordeel van bij u te wonen