26.1.06

Arctic Monkeys: de hype, de remix


Hun concerten raken razendsnel uitverkocht, de verkoop van hun debuutplaat lijkt alle records te breken en de 19-jarige frontman Alex Turner werd door NME uitgeroepen tot de coolste mens op aarde. Juist ja, de hype rond Arctic Monkeys neemt gigantische proporties aan. Wij zingen en fluiten ondertussen ook al vrolijk en luidop mee met 'Whatever People Say I Am, That's What I'm Not', maar voor uitgebreide recensies verwijzen we je naar andere oorden. En surf dan misschien ook even langs Arctic Monkeys Remixed, een website met - juist ja - remixes. Je vindt er onder meer 'Scumbody Told Me', een mix van hun 'When The Sun Goes Down' en 'Somebody Told Me' van The Killers. Misschien iets voor de set van Sid Frisjes en Ievie Wonder?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

wie weet?
We kunnen al verklappen dat het een "wicked selection" wordt, maar details kunnen we nog niet vrijgeven. :o)
Just come, see, listen and of course move your ass!

.s zei

En heb je de Arctic-plaat al, Wonder? Als je die integraal opzet, sta ik een hele avond met m'n gat te schudden :)

Anoniem zei

ik ga morgen nog shoppen, dus als ik u mag geloven, zal ik hem best meebrengen. :o)

.s zei

Ge gaat toch niet twijfelen aan mijn deskundig oordeel? De kids gaan er morgen helemaal zot van worden!

.s zei

En nu we toch bezig zijn: er zijn heel wat nummers van AM die je perfect kan laten overgaan in dat nummer van Liars met 'Mister you're on fire, mister...'

't Is maar een tip he :D

Anoniem zei

ik kan ni zo goed mixen, dus da perfect overgaan zal iets minder zijn. :)

Sid Frisjes zei

Tis nog altijd niet te laat om zelf wat platen en cd's mee te nemen hé Silly Corgan...