25.1.06

Ievie Wonder & Sid Frisjes @ Wollewei


13 opmerkingen:

Anoniem zei

Amaai... daar ben ik nu eens heel benieuwd naar. Heeft Ievie wonder 2 jaar terug niet op pukkelpop gestaan. Waar ligt Turnhout ergens?

Anoniem zei

Dat ligt in de buurt van Boortmeerbeek, maar vraag het daar voor alle zekerheid nog eens ergens...

Silly Corgan

Anoniem zei

Hoe weten we wie Sid Frisjes is en wie Ievie Wonder?

Dim Keal

Sid Frisjes zei

Silly Corgan is heel goed gevonden. Als je draaiskills beter zijn dan je geografische kennis (Turnhout ligt in de Antwerpse kempen) wordt je zo opgenomen in het collectief der wacke draaiers!

Anoniem zei

Kan er iemand voor mij een aquarium meenemen... kwestie van die vette deunen daar te genieten.

Anoniem zei

Ik denk dat ik er daar in de Wollewei ene op z'n bakkes moet komen koeken omdat ie afgelopen zondag op Kate Ryan gestemd heeft en niet op mij...

Anoniem zei

Komen er ook veel meisjes?

Anoniem zei

Voor de duidelijkheid melden dat 2 jaar geleden Wevie Stonder op Pukkelpop speelden. Desalniettemin zijn wij zeer geïnteresseerd in het boeken van deze act, al weet ik uit anonieme bron dat professionele festivals niet zo ver vooruitdenken.

Anoniem zei

spelen jullie ook nederlandstalige dingen?

Vuc de Los

.s zei

Aiai, waar gaat dit weer eindigen :)

Anoniem zei

Jammer dat superstar dj Hen van Sverck niet komt meedraaien.
Vette setjes kan die man draaien!

Anoniem zei

En dat gaat allemaal in het weekend door?

Anoniem zei

Als er vette shit gedraaid wordt ben ik uiteraard ook van de partij!! STAAAAR