6.7.06

Op zoek naar de olifant en de reus


"Deze nacht te 00u42min36sec is een ongeïdentificeerd object met een harde klap in de Stad Antwerpen terechtgekomen. De impact vond plaats op 51°13' Noorderbreedte en 4°24' Oosterlengte, net op de hoek van de Italiëlei en de Van Boendalestraat. Even vreesde men het ergste, want het object had een rijdend voertuig kunnen raken. Het betreft een raket bestuurd door een kleine reuzin."
We zijn deze ochtend al een kijkje gaan nemen en de raket oogt indrukwekkend. Ook grappig om te zien hoe auto's vertragen en hoe mensen nog een beetje slaapdronken op hun fiets zitten om dan plots dat vreemde object te zien liggen. Morgen rond 11 uur verlaat de reuzin haar raket en kan het spektakel beginnen.

PS: De aandachtige bezoeker heeft misschien gemerkt dat alle 'politieke' posts verwijderd zijn. Ik heb besloten om me er niet meer druk in te maken, althans niet op deze blog. Ik doe mijn best in mijn straat, mijn buurt, mijn stad en in mijn vriendenkring. Ik hoop van u hetzelfde. Mijn stem krijgen ze nooit, maar kiest u vooral zelf. Misschien dat Kris Wauters (ik word nog fan!) de voorbije dagen nog de meest zinnige uitleg heeft gegeven: hier lezen. Punt.

10 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

erheeternenepreciesneschrikgepakt... of commentaar gekregen ofzo?

Sarah zei

Hier op het werk is het alvast een hype!!! En telefoon dat wij krijgen!! "Waar is hij??" "Waar is de reuzin?" "Waar moet ik heen???""

Anoniem zei

awel awel, wat sommige mensen al niet nodig hebben om fan te worden van de broertjes wauters! ;o)

Zonde dat je die posts gewist hebt, .S, jouw praat was minstens even zinnig.

B.

Anoniem zei

..dus als ik het goed verneem gaat die olifant dus het VB kwartier inbeuken;-)

.s zei

@ Bieke: Kom je af op 1 oktober? Dan gaan we samen op de eerste rij staan! Ik begin alvast de teksten van Clouseau van buiten te leren :)

Anoniem zei

Natuurlijk kom ik 1 oktober! Wat had je gedacht! En met minder dan de 1ste rij ben ik niet content. Breng ook maar oordopjes mee. En nee, niet omdat de Wautersjes vals zingen. Ik daarentegen...

B.

Sid Frisjes zei

Hmm... gezien Sjock festival zit er zaterdag en zondag geen olifant in.

Als er dezen avond nog iemand gaat... Laat maar weten, ik trakteer op een pintje.

Anoniem zei

Nice site!
[url=http://wcfnphon.com/wnfu/uxyp.html]My homepage[/url] | [url=http://adcexnuf.com/pqfy/jrzy.html]Cool site[/url]

Anoniem zei

Good design!
My homepage | Please visit

Anoniem zei

Good design!
http://wcfnphon.com/wnfu/uxyp.html | http://yvocnqjm.com/jwyf/vidn.html