26.3.07

Arcade Fire komt niet



"De gevierde Canadese cultgroep Arcade Fire komt op 4 april niet naar de Hallen van Schaarbeek. De groep heeft in totaal negen concerten van zijn uitverkochte Europese tournee afgelast, waaronder dus ook het optreden in Brussel. Arcade Fire annuleert het concert omdat frontman Wim Butler met hardnekkige sinusitis kampt. "Hij kan gewoonweg niet meer zingen", klinkt het op de website van de groep." (demorgen.be)

Een vroege 1 aprilgrap of zeer slecht nieuws? Op de site van Goformusic staat het nog niet vermeld, maar op arcadefire.net staat het wit op grijs te lezen: geen Arcade Fire in Schaarbeek volgende week! Twee vragen: krijg je dan al het geld terug of houden ze al die extra kosten bij GFM gewoon achter? En veel belangrijker: komt er dan een nieuwe datum?!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geen nieuwe datum :( En die extra kosten ben je kwijt vrees ik

Anoniem zei

Tja, daar vreesde ik ook al voor...

En nu maar hopen dat Herman hen niet voor Werchter kan strikken en ze pas eind augustus een Belgisch festival aandoen...

Sid Frisjes zei

Allez, en daar keek je zo hard naar uit!! Naar die kosten kan je inderdaad fluiten denk ik. het zou me zelfs verbazen als het niet zo is.

Misschien best believo in uw keuken boeken...

Anoniem zei

Believo boeken? En dan weer een hele nacht gaytitels verzinnen en de kasten laten leegplunderen?! Eén keer was wel genoeg :)

Anoniem zei

ze komen naar Werchter, de bevestiging zal zeer binnenkort komen, let op mijn woorden!

altijd gekak met die reservatiekosten, ik ken iemand die daar ooit eens een rechtzaak van gemaakt heeft EN gewonnen, resultaat een paar euro'tjes terug op de rekening :-)

Anoniem zei

think you're one of us now