8.10.05

Kempische indieprinsen op soundslike.be


"Believo! is zowat de meest interessante Belgische band die ik het afgelopen jaar op het podium heb mogen bewonderen. 'In The Weekend' is een frisse evenwichtsoefening, zes nummers lang, tussen nervositeit en gewichtsloze luchtacrobatie. Ik spreid spontaan de armen bij het horen van "Skylines" en beeld me in dat ik een vliegtuigje ben en ren door de huiskamer."
Geert 'Confuse The Cat' Plessers kent iets van muziek. Dat weten wij al sinds we in een aftandse Opel Corsa het land doorkruisten en verloren gelopen piraten trotseerden om toch nog maar eens zijn vorige band Reiziger te bewonderen. Op soundslike.be haalt Plessers nu een behoorlijk aantal superlatieven uit de schuif om de nieuwste Believo-demo van het nodige commentaar te voorzien. Wij kunnen alleen maar instemmend knikken en u nog eens aanmanen om de demo asap aan te schaffen...

1 opmerking:

Sid Frisjes zei

En de licht aangepast interloperfoto's doen ook al de ronde op het net zie ik...