19.1.07

"Tonight make me unstoppable"



"The Prayer is a reflection of where i am musically. It was inspired by Timbaland, Aaliyah and Missy Elliott. Apply the rules of contemporary R&B or hip hop to an indie four-piece and you come up with something totally mental."

Zanger Kele Okereke van Bloc Party over hun geweldige nieuwe single The Prayer. De strofes klinken donker en nerveus als TV on the Radio, het refrein is vintage Bloc Party. Als ik het nummer hoor, heb ik zin om in mijn handen te klappen. En om te gaan dansen. Op tafels in een bruine kroeg of op de dansvloer van een oude pekfabriek, dat maakt me niet zo veel uit. Het perfecte nummer om het weekend in te zetten dus...

4 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

kom dan laar snel naar Turnhout, dan heb ik ook nog iets te doen!

natsalie zei

neenee, zaterdag met z'n allen naar de Pekfabriek!

Anoniem zei

De single mist de urgentie van het debuut. Maarja...

.s zei

Hmm, 'k vond dat na de eerste luisterbeurten ook, maar 't is een groeierke.

Het duurde bij mij bijv. ook even voor ik weg was met het geluid van TV on the Radio, maar het is verdomd verslavend...