16.3.07

Ook in de Ardennen is het leuk


Fotoverslagen zijn leuk. En, toegegeven, handig als er even weinig inspiratie is. Dus hier is er weer eentje! Een paar weekends geleden zijn we namelijk naar de Naamse Ardennen geweest en dat was best wel leuk. En mooi ook daar, zo met dat water en de zonnestralen. De foto's zijn van n'lie, want die van ons staan nog niet online.

We waren met z'n zessen. Op de foto herkent u ongetwijfeld meteen xtof, maarten, n'lie, kristel, sarah en ondergetekende. En Ben natuurlijk, da's de hond!

We hadden een huisje gehuurd in Graide, een absolute aanrader! En in het huisje hing een hert, Kim.

Maar we trokken natuurlijk vooral naar onze Waalse vrienden om te wandelen! Vrijdagnacht had het best wel hard geregend. Kristel vond dat niet erg, want ze had speciaal nieuwe laarzen gekocht. Met een hak, maar die zie je op deze foto niet...

Hier wandelen we voorbij een stapel hout. Dat hout kan wel eens raar ruiken als je het op het vuur gooit, want Maarten is er tegen gaan plassen.

Dit is ook hout, maar het staat nog recht en er hangen bladeren aan. Dan noemen ze dat een boom. En als er veel van die bomen bij elkaar staan, noemen ze dat een bos. En in een bos kan je dus bijvoorbeeld wandelen...

's Avonds hebben we spelletjes gespeeld, zoals Trivial. Hier denkt Xtof heel hard na over een vraag, maar ik denk niet dat hij het antwoord wist. En dat werkt dan voor de burgemeester!

Gekullig er was nee fokkiechamine zadot we fokkietjes konden drenkin de genvolde echtond...

's Zondags hadden we echt schitterend weer. N'lie was zo blij en gaf sarah daarom een stevige knuffel.

Xtof en maarten met een vettige lach. Zij hadden net twee vrouwen zien knuffelen...

Ook de moeite is de Tour du Millénaire. Die is heel hoog en je kan naar 't schijnt tot dertig kilometer ver kijken. Ik ben wel niet helemaal naar boven geweest, want ik krijg dan altijd het gevoel dat ik naar beneden wordt gezogen. Sommigen noemen dat hoogtevrees, ik noem dat gewoon verstandig. Als ik echt met mijn klikken en mijn klakken naar beneden was gevallen, had ik jullie dit niet meer kunnen vertellen!

1 opmerking:

Sid Frisjes zei

Beste fotoverslag ooit... Naar beneden gezogen worden is ook iets waar ik angsten voor heb als ik op iets hoog sta. Toch hebben we dat netjes gedaan toen op de Empire state building moet ik zeggen!