12.3.07

Fuck you, I won't do what you tell me


Mijn schoenen zijn weer kaduuk, mijn oren piepen nog na en m'n bioritme is twee dagen later nog steeds ontregeld. Maar wat een feestje weer in 't Pekfabriek! Een ode met drie nummers waarbij wij volledig uit ons dak gingen. En een nummer dat blijkbaar een klassieker aan het worden is. Phil Kevin hebben we jammer genoeg niet terug gevonden op Youtube...

The Rapture - House Of Jealous Lovers



Guns 'n' Roses - Paradise City



Rage Against The Machine - Killing In The Name Of



Lilliane Saint-Pierre - Soldiers of Love

4 opmerkingen:

natsalie zei

paradise city heb ik weer moeten missen: zie, weeral veel te vroeg naar huis gegaan!

maar ik ben er wel al helemaal bovenop, danzij vitamientjes in mijn vers fruitsapke, een wandeling in de gezonde (??in Hoboken??) buitenlucht, en vooral dankzij het zonneke...

Anoniem zei

Groovy!

Anoniem zei

Ikke er bovenop dankzij de lekkere pasta!

En Paradise City ben ik nog gaan aanvragen aan die headbangende dj's, precies gelijk vroeger!
"Hey, hebt gullie niks van Guns 'n' Roses?"
- "Shit, dat we da nog niet gedraaid hebben!"

En 't volgende nummer was het al zover, collectief uit de bol op het fluitsignaal :)

Sid Frisjes zei

Klinkt weeral als een feestje...