23.9.08

TV On The Radio, Music On The Internet



Fe-no-me-naal! Een meesterwerk! We doorbreken hier even de stilte om u te melden dat de Plaat van het Jaar vanaf vandaag in de winkels ligt. Na het al behoorlijk knappe 'Return To Cookie Mountain' blaast TV On The Radio ons nu compleet van onze sokken met het nieuwe 'Dear Science,'. De band verstopt zich deze keer niet achter lagen noise, maar klinkt verrassend poppy. Hoewel, dat is misschien niet meteen het juiste woord, want TV On The Radio blijft er onder leiding van geluidsarchitect Dave Sitek op los experimenteren. Soit, luister gewnon zelf op de Luisterpaal. Een uitgebreidere recensie volgt nog wel. Misschien.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Nogal verslavend, maar zo hebben we onze muziekjes graag :)

Is het al bijna 22/11?

Anoniem zei

Wel s., hoewel ik het vaak eens kan zijn met je beoordelingen, is het in dit geval zeker niet zo. Ik zal niet zeggen dat in TVOTR slecht vind, maar wel dat het erg begint te lijken op overroeping. Zo geniaal vind ik deze plaat eigenlijk niet, zelfs wat ontgoochelend en overhyped. Dat het origineel klinkt en simpelweg leuk is, wil ik nog toegeven. Dat het geniaal en alles wegblazend is, zeker niet.

Sorry daarvoor ;-)

Anoniem zei

och joeng, gij kent niks van muziek!

:)

Sid Frisjes zei

Hip hoi... en daar gaan wij gewnon naartoe!

Anoniem zei

"och joeng, gij kent niks van muziek!"

Da ies, swen jom, da ies!
;-)

joris zei

Goei plaatje. Vooral de stem vind ik indrukwekkend.